ציוד לקייטרינג – ציוד למטבחי קייטרינג , קירוסקאי

 סוגי ציוד לקייטרינג שכל מטבח מצליח צריך

בין אם מדובר במטבח תעשייתי או לקייטריניג – מטבח מוצלח באמת זקוק לציוד מקצועי, מגוון ובאיכות הגבוהה ביותר. בעזרת המוצרים שתמצא אצלנו, תהיה בכמה רמות מעל המתחרים ותוכל לספק ללקוחותיך מנות בדרגת הכנה שהיא בדיוק מה שהתכוונת אליו. אם כן, מהם ששת המרכיבים שהמטבח שלך צריך?

תנורי אפייה ופיצה | גרידלים | כיריים ועוד…

 

ציוד לבישול וחימום – מכשירים כגון תנורי אפייה ופיצה, גרידלים, כיריים חשמליים, מחממים, צ'יפסרים, מבשלים, מאדים, מבשלי פסטה, ציוד להכנת טוסטים, קרפ ומכשירי מיקרוגל מתקדמים – אם זה חם, יש לנו את זה!

מקררים לקייטרינג – מכונות גלידה / קרח – מקררי דלפק ויין

 

ציוד לקירור וצינון –  כל סוגי המקררים: מקררי עגלה, מקררים עומדים ומקררי דלפק; כל מכונות הברד, הגלידה והשתייה הקרה וכל סוגי מכונות הצינון למשקאות, יינות ויישון בשר. כשבחוץ לוהט כמו מדבר, אצלך יהיה קר כמו סופת שלגים!

מיקסרים | מילקשייקים | פורסי לחם

 

ציוד לעיבוד מזון – כל המכשירים להשגת המרקם, הגודל והצורה המושלמים: קוצצי ירקות, עיבוד בצקים, פורסי לחם, בלנדרים, מסחטות  ומערבלים, קאטרים ומכונות לשטיפה וייבוש ירקות.

מדיחי כלים – מדיח סירים – מרסק אשפה

ציוד לניקיון והדחה – פתרונות לכלים נוצצים ובוהקים מלובן גם אחרי מאות שימושים: מדיחי מסוע, דלפק ודלת, מדיחי סירים ותבניות ועוד. כי מטבח מוצלח הוא מטבח עם צילחות מושלם. גם לדברים הפחות הנעימים יש לנו פתרון: ציוד תעשייתי לריסוק וסחיטת אשפה.

 

כלים שכל מטבח צריך – כל מוצרי וכלי הנירוסטה, דרופאין וסוגי המחבתות והסירים בכל קוטר, עומק וגודל – כלים חזקים ועמידים באיכות מעולה ומאריכי חיים לשנים של שימוש. 

5 מנות חובה לכל תפריט  להכנה בקלות עם הציוד לקייטרינג שלנו

פסטה – האתגר שבהכנת פסטה לעשרות עד מאות אנשים מדי יום או במהלך אירוע, הוא הצורך להשיג את דרגת הבישול המדויקת ולשמור אותה חמה בזמן שחולף מן הצילחות ועד להגשה. עם מבשלי הפסטה והמחממים של קירוסקאי, תגיעו לתוצאות שאתם מחפשים.

בשר איכותי – אין אירוע בישראל בלי מנות בשר עסיסיות ואיכותיות, וכיום טרנד הבשר המיושן הוא תו תקן לאיכות: הכיריים החשמליות, הגרידלים והמחממים של קירוסקאי ישמרו את איכות הנתחים המיושנים במקררי היישון המעולים שלנו.

סלטים – סלטים עשירים, מפוארים וטעימים בטירוף: המפתח לאלה הוא בדיוק שבחיתוך, במרקם הרטבים ובטריות הירקות: שוטפי ירקות, קאטרים ובלנדרים מבית קירוסקאי יהפכו את העבודה לקלה מאי פעם.

מאפים – פיצה, קלצונה, לחמים, לחמג'ון או חצ'פורי: אין כמו מאפה חם, מתפצח בפה ומתובל בדיוק. התנורים של קירוסקאי לשירותך לכל צורכי האפייה שאירוע מצליח צריך.

יינות בוטיק  – הטעם הישראלי התרגל ליינות מצוינים, ותעשיית היין בארץ משגשגת ומשתכללת עם טעמים עמוקים ומורכבים. מקררי היינות של קירוסקאי הם הפתרון שכל מטבח קייטרינג צריך לאירוע המושלם.

 

קירוסקאי היא החברה הגדולה והמובילה בארץ לציוד למטבחי קייטרינג. אנו משווקים את המותגים האירופיים והאמריקאיים המובילים בעולם.

אנחנו מאמינים במוצרים שלנו ב-100 אחוזים ולכן רק אצלנו תקבלו 24 חודשי אחריות על כל מוצר שקניתם, לצד שירות טכני מקצועי מהיר וזמין. 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן