איך שומרים על רמת שירות לקוחות גבוהה במצב מלחמה?

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם

איך שומרים על רמת שירות לקוחות גבוהה במצב מלחמה?

אייל יקר, מנכ"ל חברת קירוסקאי, מסביר בפודקאסט את הפתרונות לקשיים והאתגרים אשר עמדו ועומדים בפני החברה בתחום שירות הלקוחות בזמן המלחמה.

כיצד הצליחו לשמר רף גבוה של שירות מקצועי ללקוחות?

רמז, מהירות תגובה, הירתמות של עובדי החברה גם בשעות הקשות, תיעדוף נכון של קריאות ופתרונות נוספים.

 

מאמרים נוספים

פלאנצ'ה חשמלית או גריל גז? המדריך המקיף לציוד הצלייה במטבח התעשייתי

המודח הראשון – מדריך למדיחי כלים תעשייתיים למטבח המקצועי שלך

גלידה הכי טובה – המכשירים המקצועיים ביותר להכנת גלידה

סוגי מקררי ויטרינות למסעדות

איך שגלגל מסתובב – 5 עובדות שלא (בטוח) ידעתם על מתקן שווארמה